Regulamin

§1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy quick-edu.pl  dostępny pod adresem internetowym https://quick-edu.pl/, ​prowadzony jest przez Patryka Salamona w ramach działalności gospodarczej Quick Edu Patryk Salamon, NIP: 7532466197, REGON: 523161155, Adres: ul. Komisji Edukacji Narodowej 45/1, 48-303 Nysa.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania z Klientem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

§2 Definicje

  1. Klient – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin – niniejszy regulamin.
  3. Kupujący ​- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. ​Sprzedawca ​- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
  5. Sklep ​- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.quick-edu.pl
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Zamówienie ​- oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Formularz rejestracji ​- formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  9.  Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10.  Produkt ​- dostępna w Sklepie usługa korepetycji w wymiarze 60 min lekcji indywidualnej w zakresie przedmiotów zawartych w §5 pkt 3, prowadzonej przez Korepetytora, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Korepetytor – osoba świadcząca usługę korepetycji wynikającą z charakterystyki Produktu.
  12.  Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

§3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres pocztowy: ul. Komisji Edukacji Narodowej 45/1, 48-303 Nysa
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: korepetycje.quickedu@gmail.com
  3. Numer telefonu: 784 644 556
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: do podania
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail, który został podany w niniejszym paragrafie, a także za pośrednictwem telefonu.

§4 Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu i Produktów, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty niezbędne są:
    1.  urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą JavaScript,
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    3. włączona obsługa plików cookies.

§5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Kupowanie Produktów w Sklepie wymaga założenia Konta. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta i podaniu niezbędnych danych osobowych oraz adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Sklep oferuje korepetycje z następujących przedmiotów: matematyka, fizyka, chemia, biologia, język polski, język angielski, język niemiecki, język francuski, historia, geografia, WOS.
  4. Korepetycje są dostępne w pakietach po jednej godzinie zegarowej.
  5. Po zakupie usługi Klient ma możliwość wyboru daty i godziny zajęć bezpośrednio z Korepetytorem.
  6. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

§6 Zasady Składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” ​(lub równoznaczny)​;
  2. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia.
  3. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” lub tożsamy;
  4. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7 pkt 3.
  5. Po dokonaniu zakupu Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu na podany adres e-mail.
  6. Klient zobowiązany jest do skontaktowania się z korepetytorem w celu ustalenia terminu zajęć.

§7 Oferowane metody płatności i przesłania Zamówienia 

  1. Produkt zostaje zakupiony natychmiast po opłaceniu Zamówienia.
  2. Następnie Klient dostaje dalsze informacje dotyczące szczegółów zrealizowania korepetycji z przydzielonym do niego Korepetytorem. Pomiędzy Kupującym a Korepetytorem ustalona zostaje data i godzina realizacji korepetycji, będących przedmiotem Zamówienia.
  3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności za pośrednictwem Przelewy24: 
  1. płatność BLIK,
  2. płatność elektroniczna,
  3. płatność kartą.
  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.

§8 Realizacja zamówienia 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu w pełnym wymiarze czasowym (60 min).
  2. Termin realizacji zamówienia jest ustalany pomiędzy Kupującym a Korepetytorem z zastrzeżeniem wydłużenia okresu z przyczyn niezwiązanych ze Sprzedawcą (awaria, wpływ osób trzecich).
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

§9 Rezygnacja i zmiana terminu 

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupionej usługi najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem zajęć.
  2. W przypadku rezygnacji z usługi w terminie krótszym niż 24 godziny przed planowanymi zajęciami, opłata za usługę nie podlega zwrotowi.
  3. Klient ma możliwość zmiany terminu zajęć, jednak musi to być uzgodnione z Korepetytorem i nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed ustalonym terminem.

§10 Obowiązki i odpowiedzialność korepetytora

  1. Korepetytor zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć w ustalonym terminie oraz zgodnie z obowiązującą długością trwania usługi.
  2. W przypadku nieobecności Korepetytora lub odwołania zajęć przez Korepetytora, Klientowi przysługuje prawo do zwrotu pełnej kwoty za nieodbyte zajęcia lub ustalenia nowego terminu zajęć.
  3. Korepetytor zobowiązuje się do prowadzenia zajęć z należytą starannością oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej.

§11 Obowiązki i odpowiedzialność Klienta

  1. Klient zobowiązuje się do terminowego kontaktu z korepetytorem w celu ustalenia terminu zajęć.
  2. Klient zobowiązuje się do uczestnictwa w zajęciach w ustalonym terminie.
  3. W przypadku spóźnienia Klienta na zajęcia, czas zajęć nie ulega przedłużeniu, a opłata za usługę nie podlega zwrotowi.

§12 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do reklamacji dotyczących świadczonych usług.
  2. Reklamacje należy zgłosić na adres mailowy: korepetycje.quickedu@gmail.com
  3. Reklamacje będą rozpatrywane  w terminie do 30 dni roboczych.
  4. Sprzedający ma prawo odrzucić reklamację.

§13 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży usług korepetycji bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawca o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (wzór poniżej) wysłanego na adres e-mail: korepetycje.quickedu@gmail.com
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy.

§14 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§15 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. 
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

___________________________________________________________________

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

…………………………………………                                         ………….……, data. ……….

imię, nazwisko i adres konsumenta                                                             

……………………………………

nazwa i adres przedsiębiorstwa

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru/usługi …………………………………………

…………………………..

    podpis konsumenta